موکب باب الحوائج شهر حر
موکب باب الحوائج شهر حر
تصاویری از محرم و مراسمات مذهبی/,دانلود کليپ بازيگر از شبيه شهر حر,دانلود کليپ فيلم از شبيه شهر حر,دانلود زيباي از شبيه شهر حر

 



نظرات شما عزیزان:

عباسعلی
ساعت10:35---17 ارديبهشت 1394
با سلام و خسته نباشید به شما برادر ارجمند خواهشمند است ادرس وبلاگ اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را به آدرس زیر تغییر دهید متشکرم
www.fa3m.loxblog.com


سحربانو
ساعت11:11---13 دی 1393
سلام کاظم حجازی
خوبی؟
منو یادته؟
قبلا توی چت لوکس بلاگ صحبت کرده بودیم
چند روزه مشغول جمع آوری بهترین وبلاگهای لوکس بلاگ هستم از تو هم دعوت می کنم با تبادل لینک عضو گروه ما بشی..

کاظم حجازی بهم سر بزن منتظرتم


نازی
ساعت11:21---3 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی کاظم حجازی ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


بهار
ساعت12:01---26 آذر 1393
وبلاگت فوق العادست کاظم حجازی واقعا لذت بردم ، ولی حیف بازدیدت کمه ، چرا با سایت های بزرگ تبادل لینک نمی کنی تا بازدیدت بالا بره ؟ یه سری به این سایت که واست گذاشتم بزن و باهاش تبادل لینک کن . بازدیدت رو از این رو به اون رو می کنه .... فقط یه بار امتحان کن

مهرنوش
ساعت17:19---13 آذر 1393
کاظم حجازی وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ کاظم حجازی را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com


نازنین
ساعت11:05---29 آبان 1393
چطوری کاظم حجازی
خوش میگذره؟
بازم به من که هر روز بهت سر میزنم تو که همش توی وبلاگ خودتی ، وبلاگ منو اصلا دیدی کاظم حجازی ؟
دوستان زیادی توی وبلاگ من سایتشون رو لینک می کنند برای همین بازدید زیادی داره ، تو هم وبلاگت رو لینک کن ، تا دوستام بهت هر روز سر بزنند و بازدید وبلاگت زیاد شه.

اینم آدرسه وبلاگمه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com

والا به خدا بازدید وبلاگم واقعیه
کاظم حجازی منتظرتما
پاسخ:سلام نازنین خانوم خوبید مرسی به خوشی شما باور کنید مشغول دانشگاه هستم و زیاد نمیام بله دیدم و من سایت شمارو لینک کردم اگه اشتباه نکردم مرسی از صداقت شما نازنین خانوم


حسین
ساعت21:43---6 فروردين 1393
سلام خیلی خوب بود
لطفاً برای حمایت از ما برروی لینک زیر کلیک کنید
http://pcobux.pcomoney.com/?r=starnet
www.starnet.hamvar.biz
کافیست یکبار امتحان کنید پشیمان نمی شوید . بیا ببین چه خبره !!!!!


hor news
ساعت12:05---26 اسفند 1392
سلام آقای حجازی .خسته نباشی من وبلاگتو دیدم.واقغا زیباست خسته نباشی .


من هم وبلاگی در خصوص شهر حر و اخبار آن ایجاد کردم اگر مایلید تبادل لینک کنیم.





www.hor-news.lxb.ir





من شما رو ثبت کردم.منتظرم که شما هم مار را ثبت کنید
پاسخ:سلام دوست عزیز این مایه افتخار که هم شهری هام که بفکر ایده و ترقی شهرشون هستن
من هم شمارو لینک میکنم

پاسخ:میشه خودتونو معرفی کنید


پاسخ به شبهات
ساعت15:48---26 مرداد 1392
با افتخار ثبت شدید
پاسخ:مرسی دوست عزیز این مایه افتخاره که من با شما تبادل لینک میکنم شما هم با افتخار ثبت شدید و هر کمکی از من بر بیاد با کمال میل می پذیرم به امید شما از اصحاب امام صاحب العصر والزمان (عج) باشید


پاسخ به شبهات
ساعت13:02---26 مرداد 1392
سلام من هم مثله شما يه وبلاگه مذهبي درست کردم وبلاگه زيبايي داري اگه ميشه منو به عنوات پاسخ به تمامه شبهه ها ثبت کن بيا به وبلاگم نظر بزار بگو به چه اسمي ثبتت کنم آدرس وبلاگتونم در وبلاگم بنويسيد حتما
پاسخ:مرسی این نظر لطفتون دوست عزیز


دعوت به پاتوق آنلاين
ساعت21:11---24 مرداد 1392
انجمن سرگرمي و تفريحي پاتوق آنلاين
پاتوق آنلاين به تازگي شروع به کار کرده و نياز به مدير فعال دارد اگر مي خواهيد جزء مديران انجمن باشيد
ثبت نام و فعاليت کنيد
لينک عضويت
http://patogh-online.tk/register.php


داودسرخه
ساعت20:59---17 فروردين 1392
سلام علیکم

عظم الله اجورکم

نعزیکم بذکری استشهاد الصدیقه الطاهره شفیعه یوم الجزاء وسیده النساء ام ابیها فاطمه الزهراء
پاسخ:اگر مي خواهيد تمامي بازديد شما به پول تبديل شود در پارس پا عضو شويد مثلا : 2000 بازديد کننده در روز = 40.000 ريال در اين روش هيچ بنر و متني در وبلاگ شما نمايش داده نمي شود مطمئن باشيد "شرکت پارس پا" منتظر شماست http://bestweblog.ir/?q=regnuser&moref=10240


شوق نماز
ساعت12:23---15 اسفند 1391
سلام

با یه کلیپ درمورد نماز بی توجه!!! آپم.

به دیدنش دعوتت میکنم از دستش نده!!!

ممنون

یا مهدی
پاسخ:اگر مي خواهيد تمامي بازديد شما به پول تبديل شود در پارس پا عضو شويد مثلا : 2000 بازديد کننده در روز = 40.000 ريال در اين روش هيچ بنر و متني در وبلاگ شما نمايش داده نمي شود مطمئن باشيد "شرکت پارس پا" منتظر شماست http://bestweblog.ir/?q=regnuser&moref=10240


شوق نماز
ساعت10:56---5 اسفند 1391
سلام

ممنون از حضورتون

شما هم با افتخار لینک شدید.

باز هم به ما سر بزنید خوشحال میشیم.

التماس دعا

http://shoghe-namaz.rozblog.com/
پاسخ:mrci az shoma in may eftekhare ke bashoma tabadole link mikonam


شوق نماز
ساعت15:39---2 اسفند 1391
سلام وبلاگ خوبی داری جالب بود.به نظرم قسمت مطالبت کمی باریک هست

خوشحال میشم به منم سر بزنی منتظر نظراتت هستم

التماس دعا

یا علی

http://shoghe-namaz.rozblog.com/


پاسخ:مرسی از شما دوست عزیز حتما سر خواهم زد علی یارت محتاجیم به دعا


عاطفه
ساعت15:25---11 بهمن 1391
وبلاگ خوبی داری



وبلاگ من:www.smh3.loxblog.com
پاسخ:مرسی از شما دوست خوب این نظر لطف شماست اگر ایده ای برای خوب تر شدن هست لطفا به ما بگید باتشکر
پاسخ:پاسخ:اگر مي خواهيد تمامي بازديد شما به پول تبديل شود در پارس پا عضو شويد مثلا : 2000 بازديد کننده در روز = 40.000 ريال در اين روش هيچ بنر و متني در وبلاگ شما نمايش داده نمي شود مطمئن باشيد "شرکت پارس پا" منتظر شماست http://bestweblog.ir/?q=regnuser&moref=10240


samen martyr
ساعت20:41---3 بهمن 1391
وبلاگ ((پادگان شهيدان دوران))همسنگر مي طلبد.

هل من مبارز.....(شهادت افتخار ماست)

براي تبادل لينک آماده ايم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 16 آذر 1398برچسب:, توسط کاظم حجازی